torsdag 27 november 2014

Födelsedagen

Fyllde ju 20 för en månad sedan, vilket jag har glömt att visa! Började dagen med sång och presentöppning med pappa och Linnea på telefon respektive skype.
Familjefoto

Sedan tvingade jag några av mina roommates att gå upp klockan halv 8 för ölfrukost. För på ens födelsedag får man göra precis vad man vill, och för mig kändes rostmackor och öl som en helt rimlig start på dagen.

I skolan överraskade gulliga Christina och Pia mig med en födelsedagskaka <33

Bor ju med denhär killen som är kock, så jag ba "du kirrar födelsedagsmiddag till mig eller?", Han ba "okejrå". Fick mögelost och någon karamelliserad rödlöksgrej till förrätt och svamprisotto till varmrätt. Älska mat!!!
Marie-Julie som han dejtar fick också vara med och äta!

Till efterrätt hade Alice bakat en kaka till mig. Så glad att jag fick fira med så fina människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar